10.5.17

Voiko alle 4 euron ripsari toimia?

Mä olen ripsarisnobi, myönnän sen. Etsin kauan täydellistä ripsaria, kunnes löysin Lancomen Hypnosen ja siitä asti olen käyttänyt pelkästään sitä jo monta vuotta. Sain Essencen lanseeraustolaisuudesta neljä eri Essencen ripsaria ja ajattelin, etten tule niitä käyttämään. Kunnes kokeilin Essencen Princess False Lashesia ja rakastuin. Käytin sen maskaran loppuun (se ei ole tässä arvostelussa mukana) ja meinasin ostaa uuden, kunnes muistin että minulla on hyllyssä vielä kolme erilaista Essencen ripsaria. Otin kaikki kerralla käyttöön ja voin sanoa, että TYKKÄÄN! Tässä rahatilanteessa mulla ei ole varaa ostaa Lancomea, joten on ihan superia, että löysin todella hyviä ripsareita, joista kaikki maksaa alle 4 euroa kappaleelta!

ess4

Ensin kokeilin Rock'n'doll Crazy XXXL Volumea, koska joku kehui sitä Instagramissa. Tämä teki ripset paksuiksi ja lisäsi pituutta. Varmaan tiedätte sen, kun jotkut ripsarit on sellaisia, mitä pitää muutamia kertoja käyttää ennenkuin ne alkaa näyttämään hyvältä? Näissä missään ei ollut sitä ongelmaa, vaan jo ensimmäisellä käyttökerralla kaikki olivat älyttömän hyviä. Kuvissa on kaksi kerrosta enkä ole harjannut niitä (mun suuri salaisuus juuri paljastui: en omista ripsiharjaa!). Pysyy ripsillä koko päivän eikä lähde murustumaan. Tämä XXXL on mun lemppari näistä, vaikka kuvissa se näyttää kaikkein vähiten pidentävältä.

ess2

The False Lashes mascara ei niin paljoa paksunna ripsiä, mutta pituutta tulee sitäkin enemmän! Jos siis etsit enemmän pituutta, kuin paksuutta, osta tämä! Itse normaalisti laitan kerroksen ensin tuota XXXL volumea ja sitten päälle kerroksen tätä, niin saan pitkät ja paksut ripset. Tässä kuvassa on kuitenkin vain tätä The False Lashesia kaksi kerrosta. Tämäkin pysyy koko päivän eikä varise. Kaikki ihmiset on toki erilaisia eli vaikka nämä ei varise minulla, niin jollain toisella nämä saattaa varista.

ess3

Viimeinen esittelyssä oleva ripsari Forbidden Volume teki mielestäni kivoimman näköiset ripset MUTTA jostain syystä herkät silmäni (käytän päivittäin allergia- ja kosteuttavia silmätippoja lääkärin ohjeen mukaisesti) eivät kestäneet tätä, joten jouduin heittämään sen pois. Kokeilin muutamana päivänä, mutta joka päivä silmiä kutitti ja hankasin ripsarit pois. Mutta kuten sanottua, jokainen ihminen on erilainen ja jokainen tuote toimii erilailla eri ihmisille, jos sulla ei ole herkät silmät, niin kannattaa ehdottomasti kokeilla.

Mä en ikinä uskonut, että rakastuisin näihin ripsareihin, mutta niin vaan kävi. Olen kaikille ystävilleni suositellut näitä ja kaikki on tähän mennessä heistä kehuneet näitä ja kiitelleet mun suositusta. Essenseä myy Tokmannit, Kärkkäiset ja Pretty.fi ja kuten sanottua: jokainen näistä maksaa alle 4 euroa kappaleelta!

ess1

// I am such a mascara snob, I have been using Lancome Hypnose mascara for years. I got these Essence mascaras from a launch party and I was sure I wasn't going to use them. One day my Hypnose run out and I didn't have any money (I'm currently unemployed), so I opened Rock'n'doll Crazy XXXL Volume and fell in love. Few days later I opened The False Lashes mascara and it was soooo good too! Lastly I tried Forbidden Volume but it didn't suit for me, it did irritate my eyes. BUT I strongly recommend the Rock'n'doll Crazy XXXL Volume and The False Lashes mascara, in Finland they cost less than 4 euros and they really are amazing!


♡:SΔRΔGΔLΔXYY
P.S. Signe Seebid arvonnan voitti sinip...@gmail.com, onneksi olkoon, olen suhun yhteydessä!

12 kommenttia:

  1. Olen käyttänyt Rock´n´doll ja The False lashesia pari pakkausta, joten se kertoo jo paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on nää ihan lopussa, joten todellakin aion ostaa lisää! :)

      Poista
  2. Ripsarit on kynsilakkojen ohella Essencen parasta antia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jostain syystä mulla ei pysy hyvin ne kynsilakat (mulla ei nykyään OPIkaan pysy kunnolla!), mutta nää ripsarit on ihan 5/5 :)

      Poista
  3. TOi alin ripsari on ihan tosi hyvän näkönen! *_*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! ♡ Mua harmittaa etten pysty käyttämään sitä, kun mun silmät kutiaa kun käytän sitä :/

      Poista
  4. Mä taas en ole löytänyt essenceltä yhtään hyvää ripsiväriä :D muilla kyllä näyttää hvyältä mutta itsellä eivät vaan toimi, liian vaatimattomia omaan makuuni.

    VastaaPoista
  5. Essencellä on tosi paljon hyviä ja edullisia tuotteita. Itsehän olen rakastunut Too Faced:n Better Than Sexiin, mutta sen vaikean saatavuuden takia täytyy aina välillä tyytyä helpommin saataviin. Essence on yksi tällainen edullinen läheltä saatava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi ripsari on mun "haluan kokeilla"-listalla! Jonain päivänä mä vielä hankin sen :D

      Poista
  6. Täytyypä muistaa nämä, kun seuraavan kerran tarvii ostaa ripsaria. :)

    VastaaPoista
  7. Oii, nää näyttää hyvältä! Mä oon epäillyt noita paljon mut pitää kyllä antaa niille mahdollisuus! :) Mä muuten palailen taas blogin pariin :)

    VastaaPoista

Comments? ♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...